zeroweb

zeroweb

zeroweb

zeroweb

فروشگاه ساروین

دوشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۶، ۰۹:۵۹ ق.ظ


سلام
دوستان مراقب روش های جدید کلاه برداری باشین با من چند روز پیش تماس گرقتن  یک خانم به شماره تماس 09101361921 گفت که شما برنده یک سکه طلا شده اید به خاطر خرید اینترنتی مکرر که  این هدیه از طرف فروشگاه ساروین است و تا 10 روز آینده برای شما ارسال خواهد شد. البته هدایای که گفت زیاد بودن مثل کارت vip به قیمت 10 میلیون پول و جوایز نفیس دیگر .... که این هدایا به  200نفراول تعلق میگیرد .من هم بسیار خوشحال شدم آدرس جدید برای ارسال را بهشون گفتم  و بسیار تشکر کردم. و به خانواده ام اعلام کردم. البته آونها آدرس من رو داشتند ولی آدرس سابق من رو ....
چند روز بعد پست درب خانه امد و گفت که یک بسته پستی دارین برای دریافتش باید 39500 تومن پرداخت کنید من که خونه نبودم از خانواده ام خواستم که صبر کنند تا من برگردم و خودم از دفتر پست بسته رو دریافت کنم .
با مراجعه به دفتر پست دیدم که بسته کوچک هست که هیچ اسم و آدرسی نداره و تنها نوشته شده از فروشگاه ساروین و شماره تماس 09379539718 برای قید شده .خانواده که به من گفته بودند احتمالا کلاه برداریه من با شماره تماس 09379539718 تماس گرفتم که متوجه شدم تمام تماس های این خط مسدود است .
فروشگاه ساروین
و هنگامی که با شماره 09101361921 تماس گرفتم هیچ کسی پاسخ نداد. و فروشگاه ساروین یک متقلب در آمد
من با تذکر خانواده از این کلاه برداری جان سالم به در بردم ..............دوستان حتی در سایت های که ثبت نام می کنید دقت کنید .
چون هنگام تماس این سایت آدرس سابق من رو کامل داشت و اطلاعات تماس و ............
با آرزوی هنگامی که پلیس پی گیری چنین تخلافاتی را انجام دهد و اداره پست و ارگان های ما نسبت به چنین تخلافاتی بی اعتنا نباشند .
  • aban eslami

نظرات  (۶)

من امروز این بلا سرم اومد خدالعنتشون کنه خریدم پولم دادم 
توروخدا گول نخورید خیلی کثیفن این ادما
وای امروز هم برا من اومد خدا لعنتشون کنه عوضیها
سلام . خدا لعنت کنه و همه مقصرند. به هیچ کس و هیچ چیز نمی شه اعتماد کرد . کجا باید شکایت کرد. روز روشن و دزدی.
برا ما هم امروز اومد مامانم خیلی خوشحالم شد :| دوساعت باهم جشن گرفتیم بعد من اطلاع دادم که ....
هیچی دیگه 40تومن رفت،چیزی ک درواقع واسمون فرستاده بودن یه پک فرنچ پلاستیکی بود و یه گل کاغذی -_-
لعنت به این ادمها
برای من هم اومد. خیلی بی انصاف هستند. 40 تومن فدای سر بچه ام. اطلاعات من رو از کجا به دست آوردند؟
سلام همسرم فدای تقلب شد یک بسته بهداشتی شامل ناخن گیر لاکی بچه بازی و.. ویک کارت هدیه 10000000 ریالی تقلبی خداازشون نگذره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی